اطلاعیه

پیام تسلیت روابط عمومی مرکز آموزش عالی کوهدشت به مناسبت شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

"وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ"


و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمی کند. به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند. و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، آنان را درمی آورد.

 

شهادت سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، استاد برجسته دانشگاه و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع  شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی که سالیان عمر پربرکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند را خدمت امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، جامعه دانشگاهی کشور و ملت ایران تبریک و تسلیت می گوییم.

ما دانشگاهیان مرکز آموزش عالی کوهدشت ضمن  ابرازتألم وتأثر شدید و محکوم نمودن اقدام غیرانسانی و بزدلانه دشمنان ملت ایران در ترور سرداران و دانشمندان کشورمان به آنان گوشزد می کنیم جنایات شما بی تردید بر انگیزه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و ملل آزادیخواه در مبارزه با استثمار و استکبار جهانی و تروریسم دولتی خواهد افزود و بدانید چهره پلید خود را در چشم و ذهن جوانان و ملت ایران منحوس تر و پلیدتر نمودید.

بی شک خون پاک شهید فخری زاده همچون سایر شهدای هسته ای و سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی الهام بخش جوانان ایران خواهد بود.


۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۰
۱۹۲ بازدید