اطلاعیه

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در خوابگاه فاطمیه

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور خانم امرایی مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) کوهدشت، خانم باقری مسئول بسیج دانشجویی خواهران کوهدشت ، خانم میرآقایی مسئول امور فرهنگی مرکز آموزش عالی کوهدشت و جمعی از دانشجویان  این مرکز در نمازخانه خوابگاه فاطمیه برگزار شد. در این مراسم خانم امرائی پیرامون عفاف و شخصیت والای حضرت زهرا (س) سخنانی کردند.

ایشان فرمودند: عفت یعنی انسان در مقابل خط قرمز هایی که خداوند برای وی تعیین کرده است خود را کنترل کند. در احادیث داریم  کسی که در راه خدا می جنگد و شهید می شود مقامش بالاتر از کسی که عفت می ورزد نیست.

ایشان راجع به  به شخصیت حضرت زهرا (س) اشاره کردند: ایشان عالمه ای بزرگوار بودند و  به چنان درجه ای از علم و تقوا رسیده بود،  که درآن دوران جاهلیت تنها زنی بود که نه فقط برای زنان بلکه برای مردان هم در مسجد سخنرانی می کردند.  و کسی چون حضرت زینب را در 6 سال تربیت کردند که وقتی واقعه کربلا اتفاق افتاد و برادر و همه اولاد و اقوام ایشان را به شهادت رساندند ، در مقابل یزید گفتند جز زیبایی چیزی ندیدم.

خانم میرآقایی نیز حضرت زهرا (س) را الگویی کامل برای همه انسانها و علی الخصوص زنان عنوان کردند که با پیروی از ایشان می توان وظیفه و نقش مهمی را که زن در خانواده و اجتماع بر عهده دارد به درستی انجام داد.

در این مراسم برنامه مولودی خوانی و صرف شیرینی نیز به عمل آمد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۰
۱۶۷۴ بازدید