اطلاعیه

چهارمین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵

به گزارش خبرنگار فرهنگی مرکز آموزش عالی کوهدشت، عصر روز شنبه مورخ 2/14 در سالن اداره ارشاد کوهدشت با حضور دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت و خانواده های دانشجویان فارغ التحصیل، اساتید، کارکنان و مهمانانی از دانشگاه لرستان و ریاست این مرکز، دکتر حامد خدایاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته های زبان وادبیات انگلیسی و ریاضیات و کاربردهای ورودی سال 1394 برگزار شد.

مهندس بیرانوند هماهنگ کننده مراکز اقماری، مهندس زارعی معاون مدیر کل آموزش و مهندس اقبالی رئیس هسته گزینش از دانشگاه لرستان مهمان این مراسم بودند.  

دکتر خدایاری ریاست مرکز آموزش عالی کوهدشت ضمن عرض سلام و تبریک فارغ التحصیلی به دانشجویان فرمودند : عرض خدا قوت و خسته نباشید دارم خدمت پدر و مادرهای عزیز که  با همت والا و صبر و حوصله جوانانی غرور آفرین را تقدیم جامعه کرده اند و نیز عرض خدا وقت به اساتید گرانقدر و کارکنان زحمتکش مرکز آموزش عالی کوهدشت که با همه محدودیت ها و امکانات کم در همه ابعاد بهترین دانشجویان و دانش آموختگان این رشته های ارزشمند را تقدیم جامعه نموده اند. دکتر خدایاری در ادامه گفتند: من و شما وقتی اشرف مخلوقات می شویم که علم و دانشمان مزین به زیور تفکر و تعقل باشد و در این صورت احسن الخالقین زیبنده ماست. دست پدر و مادر عزیز و پدربزرگها و مادربزرگها را می بوسیم و شما هم باید ببوسید و سجده کنید چرا که خداوند این اجازه را داده که بعد از پروردگار، پدر و مادر و معلم خود را ببوسید و سجده کنید.

دکتر خدایاری در ادامه فرمودند: هرقدر تلاش و علم و فناوری داشته باشیم اما اخلاق نداشته باشیم فایده ای ندارد.

انشاالله که در راه علم و دانش از علمی که کسب کرده اید استفاده کنید و بقیه را نیز مستفیض نمائید. و در آینده بتوانید مشکلات جامعه ما را با این دو رشته کاربردی و مفید حل کنید. دانستن زبان انگلیسی و توانایی استفاده از متون انگلیسی یکی از راه های اصلی ورود تکنولوژی و علم است. همچنین ریاضیات در بسیاری از رشته های فنی کاربرد دارد بخصوص اینکه کاربردی است.

در ادامه این مراسم برنامه های متنوع دیگری به شرح ذیل اجرا شد:

قرائت اشعار طنز توسط دانشجویان سرکار خانم  ها کوثر درویشی و کوثر حسین بیگی

اجرای موسیقی محلی

اجرای تئاتر

اهدا لوح و تندیس به دانشجویان فارغ التحصیل و قرائت سوگندنامه توسط جناب آقای اولادقباد از اساتید مرکز و همخوانی دانشجویان فارغ التحصیل

اهدا جوایز نفرات برتر دانشجویان فارغ التحصیل

اهدا جوایز سه نفر برتر مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته معلم

معرفی دانشجویان نمونه خوابگاهی و اهدا هدیه به ایشان به مناسبت هفته خوابگاه ها

تقدیر و تشکر از پرسنل خوابگاه فاطمیه  به مناسبت هفته خوابگاه ها

برش کیک و کلاه پرانی و اخذ عکس های یادبود

 

 



 


۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۰
۲۸۱۵ بازدید