اطلاعیه

بیانیه بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کوهدشت در محکومیت " اهانت و یاوه گویی رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا به جمهوری اسلامی ایران"

ما دانشجویان و بسیجیان دانشگاه دولتی شهرستان کوهدشت همگام و و همراه با قشرهای مختلف ملت عزیزمان ایران، با تکیه بر توانمندی های داخلی خود و بدون هیچگونه وابستگی به سایر ملل و از بالاترین جایگاه علم که به درستی زبان مشترک تمامی ملت هاست؛ سخنان بی پایه دونالد ترامپ ریاست جمهوری سبک مغز و جنگ طلب آمریکا را محکوم و از سنگر مقدس علم به مکتب پیشوایان الهی خود و با پیروی از اصل ولایت پذیری، هر گونه اهانت و قصد تجاوز به مرزهای سرزمینی، فرهنگی و تاریخی کشور اسلامی و عزیزمان ایران را بشدت محکوم می کنیم.

تاریخ به روشنی حکایت گر داستان های بسیاری است و و جه مشترک همه آنها پیروزی حق بر باطل، ترویج اخلاق و نکوداشت صلح میان ملت‌هاست. در هیچ برهه ای از تاریخ فردی با بی اخلاقی و تندخویی نتوانسته پیشرفت را برای ملت خویش به ارمغان بیاورد.

در طول اعصار و بنابر شواهد تاریخی، رفتار ایرانیان در برابر گستاخی دشمنان این کشور چنان است که هر تشکلی را بر آن می دارد تا در برابر زیاده خواهی آنان بایستد و پاسخ آنها را بدهد. از این رو ما دانشجویان بسیجی مرکز آموزش عالی کوهدشت بر آنیم تا هر فرد نادانی که غافل از تمدن ملت شریف ایران و بدون توجه به پیشینه تاریخی این کشور آن را تروریست خطاب کند، این پیام را برسانیم که ما در رفیع ترین قله های نبرد حق علیه باطل و در سنگر ایمان و دانش ایستاده ایم و ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

 ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ! ما اهالی جامعه دانش و خردورزی در داخل و خارج ازمرزهای کشورمان در سراسر جهان از حاشیه سرسبز رود می سی سی پی تا آب های نیلگون خلیج همیشه فارس " علم آموزی، صلح ورزی و عزت " را برای همگان در سراسر جهان مسئلت می نماییم و اعلام می داریم هر گونه تعرض، دهن کجی و بی حرمتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه جان بر کف ایران را محکوم کرده و تا آخرین قطره خون خود پای مکتب حسین (ع) ایستاده و از اهداف و آرمان های اسلامی خویش دست نخواهیم کشید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کوهدشت

 


۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰
۶۶۷ بازدید