اطلاعیه

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت به مناسبت حماسه شکوهمند 29 اردیبهشت

۱۳۹۶/۰۳/۰۱

                                                                      بسم الله الرحمن الرحیم
نتیجه انتخابات هرچه باشد برنده ی آن ملت ایران است، برنده نظام جمهوری اسلامی است.( مقام معظم رهبری)
     با سپاس به پیشگاه ایزد منان و ستایش مردم هوشیار و شریف ایران بویژه جامعه دانشگاهیان و دانشجویان گرامی که بار دیگر با دقت و حضور شورانگیز خود، مشارکت بیش از 70 درصدی را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه، 29 اردیبهشت ماه 96 رقم زدند و حماسه دیگری را خلق کردند.
بار دیگر انسجام ملت، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و بی تردید این حماسه ی بزرگ پیروزی ملت ایران را در مقابل ابر قدرتهای شرق و غرب به رخ کشید.

بر خود لازم می دانم به استحضار برسانم اکنون همه رقبای انتخاباتی دوست و رفیق هستند و جناب آقای دکتر حسن روحانی منتخب همه ما، رئیس جمهور تمامی ملت ایران است و در رقابت های آینده نباید سرمایه های عام را هدر داد و اکنون زمان کار و تلاش است و همه باید دست به دست هم دهیم برای آبادانی و سربلندی کشورمان ایران و خیز برداشتن به سوی آینده و وحدت ملی برای آزادی، آرامش و امنیت ملت و کشورمان.

بار دیگر از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات و خلق حماسه ی سیاسی سپاسگزاری می کنم و از تلاش کلیه عزیزان و ارگانهای مختلف در برگزاری صحیح و بی نقص انتخابات تشکر و قدردانی می نمایم.

                                                    و من الله التوفیق

                                                    شهرام ملکی

                                                    رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت

                                                       1396/2/31


۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰
۳۳۵ بازدید