اطلاعیه

برگزاری جشن گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی در مرکز آموزش عالی کوهدشت

۱۳۹۶/۰۲/۲۶

مراسم گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی روز دوشنبه مورخ 25/2/96 در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش عالی کوهدشت برگزار گردید. در این مراسم که با حضور ریاست مرکز آموزش عالی کوهدشت دکتر ملکی، کارکنان، اساتید و دانشجویان مرکز و نیز مهمانانی از دانشگاه پیام نور شهرستان کوهدشت برگزار شد، برنامه های متنوع و طنز با حضور گروه هنری شوگار و گروه موسیقی آوای سیمره اجرا شد. در ابتدای مراسم دکتر ملکی به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان ضمن خیر مقدم به دکتر حسنی ریاست و آقای آزادبخت مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور و نیز تبریک فرارسیدن هفته خوابگاه ها فرمودند: گذراندن بهترین روزهای زندگی که همانا بهار جوانی می باشد در بهترین محیط علمی و فرهنگی که دانشگاه است نعمتی می باشد که شایسته ی سپاسگزاری فراوان است.
هفته خوابگاه ها، بهانه ای است که در آن به خاطر داشته باشیم برای تأمین رفاه، آسایش و زمینه سازی اعتلای علمی – فرهنگی برگزیدگان جامعه خدمت می کنیم. و عزیزان دانشجو نیز به یاد زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم دانشگاه و خوابگاه باشند. به فرموده حضرت علی (ع) « فرصت ها همچون ابر در گذرند» . پس سعی نماییم این فرصت ها را مغتنم شمرده و از آن به بهترین نحو در ساختن فردایی بهتر برای خود و کشور عزیزمان ایران، گام های استواری را برداریم.
هفته خوابگاه های دانشجویی هر ساله با رویکرد و اهداف خاصی برگزار می شود که از جمله اهداف برگزاری آن می توان به ترویج همدلی و همزبانی بین مسئولان و دانشجویان، ترویج خوابگاه سازی به عنوان ارزش اسلامی و نیاز اساسی کشور، عادلانه سازی توزیع امکانات و منطقی سازی قیمت ها، بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف، جلب همکاری و مشارکت نهادهای شهری و خانواده ها در اداره و ارتقاء سطح خدمات رفاهی خوابگاه ها اشاره کرد. ایشان در ادامه گفتند: هفته خوابگاه های دانشجویی امسال از 23 الی 29 اردیبهشت ماه اعلام شد. و در پایان از زحمات کلیه اساتید، پرسنل و دانشجویان فعال مرکز تشکر و قدردانی نمودند. 
از جمله بخش های این مراسم پخش های کلیپ های تهیه شده توسط دانشجویان و قرائت شعر طنز دانشجویی توسط خانم زرین چقایی از دانشجویان مرکز بود. در ادامه این مراسم با حضور گروه های هنری شوگار و آوای سیمره برنامه های شاد متنوعی اجرا گردید. و در پایان از برندگان کلیه مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی نیمسال جاری با اهدا کارت هدیه تجلیل به عمل آمد. همچنین از جناب آقای محمد معین اولاد قباد از مدرسین مرکز، به پاس زحماتشان در امور برنامه ریزی و آموزشی با اهدا کارت هدیه و لوح از طرف ریاست محترم مرکز دکتر ملکی تقدیر به عمل آمد.

    


۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰
۵۲۶ بازدید