اخبار

برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی کوهدشت، روز سه شنبه 7/29 مراسم تودیع دکتر حامد خدایاری رئیس پیشین و معارفه دکتر امین طاهری گراوند عضو هیئت علمی گروه مکانیک بیوسیستم دانشگاه لرستان و رئیس جدید مرکز آموزش عالی کوهدشت در سالن جلسات این مرکز برگزار گردید.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاحی اصل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، آقای افخمی مدیر برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه لرستان، مهمانانی از آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، کارکنان مرکز آموزش عالی کوهدشت، دکتر خدایاری و دکتر طاهری گراوند برگزار شد. 

دکتر خدایاری در این مراسم ضمن تبریک به دکتر طاهری و آرزوی موفقیت برای ایشان و معرفی کارکنان مرکز از ریاست دانشگاه لرستان تشکر نمودند و فرمودند: از دکتر عزیزی و هیئت رئیسه دانشگاه لرستان که به بنده لطف داشتند تشکر ویژه می نمایم. ایشان همچنین از مسئولین شهرستان کوهدشت و نماینده قبلی و فعلی این شهرستان تشکر نمودند و گفتند: امیدوارم دکتر طاهری  که یکی از نیروهای خوب و جوان هستند امر ریاست مرکز کوهدشت را به نحو احسنت انجام دهند.

ایشان در ادامه کارکنان مرکز را یک تیم بسیار عالی توصیف کردند که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر کاری نظم مثال برانگیزی دارند و گفتند: در سال 98 نسبت به سال 97 از لحاظ تعداد دانشجو و تعداد فعالیت ها رشد چشمگیری داشتیم که این نشان دهنده پتانسیل مرکز برای جذب رشته های بیشتر به ویژه در زمینه کشاورزی و علوم انسانی می باشد.

در ادامه این مراسم دکتر طاهری گراوند نیز فرمودند: از ریاست دانشگاه لرستان جناب آقای دکتر عزیزی و هئیت رئیسه دانشگاه لرستان که این حسن اعتماد را نسبت به بنده داشته اند تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانم برای این شهرستان که بر گردن بنده که بومی این شهرستان هستم حقی دارند گام موثری بردارم و این دین را ادا کنم .

 رئیس جدید مرکز آموزش عالی کوهدشت در ادامه گفتند: مسئولیت گامی فراتر از امانت داری است در امانتداری هر آنچه که دریافت می کنیم باید عیناً پس دهیم ولی در مسئولیت باید چیزی به آن بیفزاییم. مطمئنم دکتر خدایاری این مهم را به نحو احسنت انجام دادند، کمال تشکر و قدردانی را از ایشان دارم.

 همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فلاحی اصل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان کوهدشت فرمودند: شهدای شهرستان کوهدشت شهدای شاخصی هستند. ایشان گفتند: شهرستان کوهدشت شهرستانی فاخر است و در استان لرستان می درخشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر خدایاری را انسانی پاک نهاد، زحمتکش و پر تلاش توصیف کردند که در این فرصت کوتاه موفقیت هایی را به لطف خدا کسب نمودند و گفتند قلباً از زحمات ایشان تشکر و قدردانی می نمایم . ایشان ادامه دادند: دکتر طاهری بومی این شهرستان و نیرویی جوان هستند. این تعویض مسئولیت ها فرصتی طلایی است هم برای کسی که فرصتی برای خودش پیدا می کند و فراق بال پیدا می کند و هم برای کسی که می آید و نیروی تازه نفسی است که می تواند کارهای مرکز را به نحو احسنت پیش ببرد. امیدوارم با لطف خداوند و کوشش مضاعف همه عزیزان شاهد رشد و پیشرفت این مرکز باشیم به گونه ای که بستر استقلال مرکز فراهم شود و این مرکز تبدیل به دانشگاه کوهدشت شود.  

 

 

 


 

 


۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۰
۸۴۴ بازدید