اخبار

دیدار ریاست محترم مرکز آموزش عالی کوهدشت جناب آقای دکتر ملکی، کارکنان و بسیج دانشجویی این مرکز با خانواده دانشجو و طلبه ی شهید مجتبی آدینه وند به مناسبت هفته بسیج

۱۳۹۷/۰۹/۰۶

در این دیدار دکتر ملکی از خانواده دانشجو و طلبه ی شهید مجتبی آدینه وند احوال پرسی و دلجویی نمودند. و مادر شهید آدینه وند نیز به ذکر خاطرات پسر شهیدش  و نحوه اعزام  و شهادت این شهید بزرگوار پرداختند و از حضور و دلجویی دکتر ملکی و هیئت همراه تشکر کردند.

مختصری از زندگی نامه دانشجو و طلبه ی شهید مجتبی آدینه وند:

شهید مجتبی آدینه وند در سال 1345 در شهر کوهدشت چشم به جهان گشود و برای نخستین بار در سال 1360 عاشقانه به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و پس از حضور در چند عملیات از جمله عملیات طریق القدس، فتح بستان و بیت المقدس و بازگشت به شهر کوهدشت به تحصیل در دبیرستان امام صادق (ع) پرداخت. سپس در سال 1361 در علمیات والفجر مقدماتی حضور یافت و در فروردین 1362 برای تحصیل علوم اسلامی به حوزه ی علمیه اصفهان رفت و پس از چند ماه به زادگاه خود بازگشت و در حوزه ی علمیه ی شهر خود به تحصیل ادامه داد.

در ادامه زندگی پربارشان، شهید آدینه وند در سال 1363 همراه با دروس حوزه، دروس دبیرستان را به پایان برده و در سال 1364 در رشته ادبیات فارسی به دانشگاه علامه طباطبایی راه یافت. با آغاز عملیات والفجر 8 به شهر فاو عزیمت کرد و پس از چند ماه حضور در آنجا به دانشگاه بازگشت و سرانجام در زمستان 1365 برای آخرین بار به جبهه رفت و در عملیات کربلای 4 در 1365/10/4به فیض شهادت نائل گشت. روحش شاد و یادش گرامی.

 

 


 


۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰
۴۷۵ بازدید