اخبار

پیام تبریک ریاست مرکز آموزش عالی کوهدشت جناب آقای دکتر ملکی به مناسبت درخشش تیم والیبال مرکز آموزش عالی کوهدشت در مسابقات درون دانشگاهی دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۸/۲۶

فتح سکوی دوم مسابقات والیبال دانشجویان دختر درون دانشگاهی دانشگاه لرستان مایه مباهات و افتخار فراوان است.

این عنوان پر شکوه که در حضور تیم های دانشگاه لرستان بدست آمد حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی بازیکنان تیم والیبال مرکز، مسئولین و مربیان در سایه برنامه ریزی، همراهی و همدلی است.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش و همت خستگی ناپذیر کلیه دست اندرکاران ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان به ویژه شما دانشجویان غیور و مربیان تیم والیبال مرکز کوهدشت که با پشتکار فراوان و نیز منش و اخلاق انسانی و اسلامی، مقام نایب قهرمانی والیبال درون دانشگاهی دانشگاه لرستان را کسب نموده اید، به جامعه علمی و ورزشی دانشگاه و مرکز به ویژه دانشجویان ورزشکار صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

                               شهرام ملکی

                                   ریاست مرکز آموزش عالی کوهدشت

گفتنی است مسابقات درون دانشگاهی دانشگاه لرستان با حضور 5 تیم از دانشگاه لرستان و مراکز اقماری کوهدشت و الشتر برگزار گردید که تیم الف مرکز آموزش عالی کوهدشت  با مربی گری سر کار خانم زهرا گراوند موفق به کسب مقام دوم گردید. خانم ها فاطمه میرزایی، فاطمه قنواتیان، سعیده سوری، صبا گراوند، مهسا خورشیدی، منظر روشنی و پریا شهبازی اعضای این تیم می باشند.

همچنین در این مسابقات 7 نفر از دانشجویان والیبالیست مرکز آموزش عالی کوهدشت، شامل خانم ها: فاطمه قنواتیان، فاطمه پراهام، فاطمه میرزایی، صبا گراوند، مهسا خورشیدی، منظر روشنی و پریا شهبازی  به عنوان اعضای تیم والیبال دانشگاه لرستان جهت شرکت در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که هر ساله در  فصل تابستان برگزار می گردد انتخاب شدند.

لازم به ذکر است  5تیم شرکت کننده در مسابقات درون دانشگاهی دانشگاه لرستان شامل 2 تیم از دانشگاه لرستان، دو تیم از مرکز آموزش عالی کوهدشت و یک تیم از مرکز آموزش عالی الشتر بودند که در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

این مسابقات روز پنج شنبه مورخ 97/8/24 در سالن امام علی (ع) دانشگاه لرستان برگزار شد.

 

 


 


۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۰:۰۰
۷۷۸ بازدید