اخبار

همایش دانشجویی دانشگاههای شهرستان کوهدشت به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در محل سالن ارشاد شهرستان کوهدشت

۱۳۹۶/۱۱/۲۳

      همایش دانشجویی دانشگاههای شهرستان کوهدشت به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری وشورای تأمین، رؤسای دانشگاهها و دانشجویان شهرستان کوهدشت و مسئول عقیدتی دانشجویی حاج آقا نجفی روز شنبه مورخ 96/11/21 در محل سالن ارشاد کوهدشت برگزار گردید. مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای بهرامی قاری بین المللی آغاز شد. سپس آقای ولی پوری ریاست دانشگاه علمی ­­ـ کاربردی و دبیر کمیته دانشجویی دهه فجر به تشریح برنامه های این کمیته در دهه مبارک فجر پرداختند. در ادامه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه حقیقت هستی و بشریت دو مقوله بسیار مهم هستند،  انسان حقیقتاً دارای اختیار است و باید همیشه مراقب خود باشد، چرا از ارزشها غافل مانده ایم و اینکه اگر دنبال دنیا برویم دنیا از ما دور می شود و اگر از آن دوری کنیم به دنبال ما می آید فرمودند: در کربلا دو دسته مقابل هم بودند سرافرازان و سر افکندگان. آمریکا و شیاطین روزگار فقط می خواهند که در دنیا راه ظلم باشد. ولی راه درست حتی اگر یک نفر پیرو داشته باشد پیروز است.

ایشان گفتند: دانش اگر به بینش مزین شود خیلی ارزشمند است. ابوذر غفاری بینش دارد و با آن فریادگر دوران است. امام جمعه کوهدشت در ادامه با اشاره به روز 21 بهمن 96 روز انقلاب اسلامی ـ استکبار ستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف و با ذکر آیه دوم سوره قصص و آیه 34 سوره بقره به بحث استکبار اشاره کردند و گفتند: تمام بدبختی ها از منیت شروع می شود. کشورهای مستکبر تا دیروز لبنان را مانند سیبی می بلعیدند اما امروز لبنان مانند سیبی در گلوی استکبار گیر کرده است. نماینده ولی فقیه در کوهدشت افزود: براداران امروز روز بیداری است. مسئولان باید آماده تر باشند. بذر ناامیدی را در دلها نکاریم. امیدوار باشیم البته امید پشتوانه می خواهد پشتوانه لطف خداست. با هم رفیق باشیم شاید از غیب دستی بر آید. حجت الاسلام طهماسبی گفتند: بار امانت دانش و بینش و علم و دین سنگین است و باید به راهش ادامه دهد.

امام جمعه کوهدشت در ادامه افزودند: واقعاً امریکا اینقدر بد است که نمی توانیم سخنی بگوییم. فریاد مرگ بر آمریکا واجب است.

فرماندار محترم کوهدشت جناب آقای فردی بیرانوند سخنران بعدی این مراسم، با اشاره به نقش رهبری در انقلاب اسلامی فرمودند: بسیاری از انقلاب های دنیا چون رهبری شجاع نداشتند به سرانجام نرسیده و شکست خوردند و در حقیقت وجود رهبری امام راحل بود که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. خیلی از تحلیل گران بزرگ سیاسی دنیا اشاره کردند که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) همانند زلزله ای بود که دنیا به وقوع پیوسته است. فرماندار کوهدشت در ادامه گفتند: خوب است زمانی که پیرامون پدیده ای حرف می زنیم و در مقام داوری قرار می گیریم، نسبت به آن معرفت پیدا کنیم، چرا که اگر چنین شد آن را به خوبی تحلیل خواهیم کرد. مردم ایران امتحان خود را پس دادند و پشت سر ولایت ایستادند و در مقابل ظلم بوده و در تمامی صحنه های انقلاب شرکت داشته اند پس بایستی به این مردم درود فرستاد.

فردی بیرانوند با بیان اینکه قائله اخیر دی ماه ریشه عمیقی داشت، عنوان کردند: دشمنان بر این بودند که قائله را به دهه فجر متصل کنند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند، ولی مردم قدرشناس و ولایت مدار با اتحاد و حضور در صحنه این توطئه را خنثی کردند. امروز اطراف ایران و دنیا در حال جنگ است و ایران در جزیره ای با ثبات قرار دارد و این نعمت بزرگی است.

 فرماندار کوهدشت با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند 22 بهمن امسال تماشایی است، بیان کردند: دنیا منتظر است. اگر حضور معنادار و پرشور باشد که همچنان همیشه نشان دادند، توطئه دشمن دوباره خنثی خواهد شد. مردم با مشارکت پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن پیوند نا گسستنی خود با انقلاب، امام، ولایت و شهدا را نشان خواهند داد.

فرماندار کوهدشت در ادامه افزودند: کرسی های آزاد اندیشی بایستی در دانشگاه ها فعال شود و دانشجویان نظرات سازنده خود را بیان کنند. ایشان گفتند: کوهدشت یک شهر کاملاً سیاسی است و دارای نیروی انسانی خوب، باسواد و تأثیرگزاری است و بایستی از این ظرفیت در توسعه شهرستان استفاده کرد.  



 


۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۰
۷۶۴ بازدید