اخبار

نشست صمیمی با موضوع لزوم هوشیاری نسل جوان در زمینه پروژه نفوذ دشمن با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز آموزش عالی کوهدشت

۱۳۹۶/۱۱/۱۶

      در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مورخ 1396/11/16 روز دوشنبه با هماهنگی معاونت محترم سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز آموزش عالی شهرستان کوهدشت نشست صمیمی ریاست، اساتید، کارکنان و دانشجویان این مرکز با سخنرانی نماینده محترم ولی وفقیه و امام جمعه شهرستان کوهدشت استاد حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا طهماسبی با موضوع لزوم هوشیاری نسل جوان در زمینه پروژه نفوذ دشمن در محل سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار گردید.

در این جلسه دکتر ملکی ریاست محترم مرکز آموزش عالی کوهدشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کوهدشت جناب حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی و جناب آقای جعفری معاونت محترم اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در خصوص ایام الله دهه فجر به ایراد سخنرانی پرداختند. متن سخنرانی دکتر ملکی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی الله سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین

وقتی صدای بهمن، از کوچه پس کوچه های خاطره به گوش ما می رسد، گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره، برای هشدار و تذکر و بیداری.

بهمن که از راه می رسد، شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها، امام مهربان بود و سایبان لحظه ها نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می کند.

گامهایش همه جا یاس می کارد و گل محمدی به خانه هایمان هدیه می کند.

به نام اعظمی که عظیمی چوم خمینی آفرید. سلام بر تو ای روح خدا، سلام بر تو که بخشنده تر از آفتاب در آسمان ابدیت، تابیدن گرفتی و با ملائک در هم آمیختی. سلام بر تو که از نظرها پنهان و در دلها جاودان ای و سلام بر تو که از خاک در گستره ی افلاک زیستن دوباره آغاز نمودی.

ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛ اولین انقلاب بیداری اسلامی، طلیعه ی آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار را خدمت ملت بزرگ ایران بالاخص امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان کوهدشت جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا طهماسبی و برادر عزیزم جناب آقای جعفری معاونت محترم تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت که منت بر ما گذاشته و در این ایام مبارک، امروز در جمع ما حاضر شدند و نیز جامعه دانشگاهیان و شما دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

همچنین فرارسیدن دهه فاطمیه و شهادت بزرگ بانوی اسلام، دخت پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) را به محضر امام زمان و امام جمعه محترم و شما عزیزان تسلیت عرض می نمایم.

عزیزان 39 سال پیش در چنین ایامی قیام ملت ایران برای به دست گرفتن سرنوشت کشور به نتیجه رسید. مردم صدها سال بود که تحت نظام سلطه زندگی می کردند و یک فرد مستبد بر سرنوشت کشور و آنان حاکم بود.

39 سال از خواست ملت ایران برای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گذشت، اما دنیا بداند آرمان ملت ما همچنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

دنیا امروز فهمیده است که دوران زبان تحریم و زبان تحقیر پایان یافته است. دنیا  امروز فهمیده است با ملت ایران تنها می توان با زبان تعظیم و تکریم سخن گفت.

عزیزان این را بدانیم انقلاب اسلامی ما از آن همه ملت ایران است و نه مربوط به قوم و قشر و جناح خاصی.

عزیزان امروز روز تقابل جناح ها و احزاب با یکدیگر نیست.

امروز باید همه متحد شویم و دست به دست هم دهیم.

این را بدانید در سال 1357 ملت ایران یکپارچه قیام کردند و این انقلاب را به پیروزی رسادند و امروز هم همه باید دست در دست هم، یکپارچه از منافع این مردم و منافع نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی دفاع کنیم.

توان ملت ایران، تحصیلات شما جوانان برومند، امکانات مادی و طبیعی کشور، همه و همه می تواند ما را به خوبی به عرش پیشرفت و سرافرازی در زندگی مادی و معنوی برساند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم هر کاری از ابتدای مبارزات انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی و تا به امروز در برابر توطئه ها انجام داده ایم، فقط با اتکاء و اتکال به خداوند متعال و حمایت شما جوانان و مردم عزیزمان بوده است.

توجه ما به خداست. سرمایه اصلی ما، حق و خاندان اهل بیت و توجهات حضرت ولی عصر (عج) امام زمان است و ما با کمک حق، راهمان را تا پیروزی نهایی ادامه می دهیم.

امروز هم که دهه پیروزی ملت ایران است، دهه مبارک فجر است، باز هم دست استمداد ما به سمت حق تعالی است و از خدا می خواهیم که ملت ما را در مسیر سربلندی کشور، همواره پیروز و موفق بگرداند. باران رحمتش را بر ملت ما همواره نازل کند و دریغ ندارد.

رحمت و عطوفت محمدی (ص) را بر قلب های ما نازل کند و به آبروی شهیدان، عزت و شرف و استقلال و آزادی مردم ما را نگهبان باشد.

در پایان عرایضم از همه شما بزرگان و عزیزان که در این مراسم شزکت نمودید، تشکر و سپاسگزاری می نمایم و وعده ما انشاالله روز 22 بهمن در راهپیمایی بزرگ و شکوهمند 22 بهمن، تا بار دیگر به جهانیان حقانیت خود را نشان داده و ثابت کنیم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

  معاونت محترم سازمان تبلیغات اسلامی جناب آقای مهندس جعفری از هماهنگی های ریاست محترم مرکز و حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این مرکز در برگزاری و حضور در این جلسه تشکر و قدردانی نمودند.

در این جلسه حاج آقا طهماسبی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کوهدشت ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه (س) و تشکر از حضور ریاست کارکنان و دانشجویان این مرکز در این نشست در زمینه پروژه نفوذ دشمن، بیاناتی داشتند ایشان فرموده مقام معظم رهبری در خصوص توجه به دشمنی دشمن، و اینکه دشمن وجود دارد دشمن تخیلی نیست را فرمودند همچنین دراین زمینه اشاره کردند که اول از همه دشمن خود انسان نفس اوست و انسان اول باید مواظب نفس خود باشد، سپس علائم دشمن را بشناسیم دشمن با همه نوع ترفندهایی وارد می شود تحریک های دشمن، مهره های او رسانه های او، را بشناسید دشمن گاهی در لباس های دین، عبادت، گاهی با دستکش مخملی، و گاهی هم با ایجاد شایعاتی سعی در نفوذ به داخل کشور دارد. و گفته امیرالمونین را به مالک اشتر که فرمودند گول مقدس مابی های خوارج را نخورید و هرگز دشمنی دشمنان را دست کم نگیرید. همچنین در خصوص عمار و بصیرت او نیز صحبت نمودند ایشان فرمودند که دشمن را ضعیف نشمارید و در خصوص نفوذ دشمن خوشبین و خوشخیال نباشید، هرگز نباید از دشمن غافل شد دشمن با ایجاد جریان های خطرناک جاسوسی در عراق، در برنامه های هسته ایی سعی دارد آرام آرام  و لحظه به لحظه نفوذ کند، و نمونه هایی از نفوذ دشمن را در پاریس کسانی که همراه امام (ره )بودند، در بیت آقای منتظری دشمن سعی در نفوذ داشت، در دانشگاه ها در روستا و شهر و در قالب های گوناگون در مکتب های علمی و به نام های دموکراسی، حقوق بشر، تروریسم، و با الفاظ زیبا و با رسانه های غول پیکر و مجریان و روانشناسان توانمند سعی دارند آرام آرام  نفوذ کنند و ضربه به نظام اسلامی بزنند و ما باید مراقب باشیم و بصیرت داشته باشیم تا خوب حرکت کنیم  و بدانیم در دنیا چه خبر است، امروز روز بیداری است شایعات دشمن را تکرار نکنیم البته امروز به قوت خدا پیشرفت های علمی دانشجویان در حوزه های مهم هوا فضا، پزشکی، کشاورزی، برد موشک ها، سیستم پدافند عامل و غیر عامل نشان دهنده قدرت خوب ایران در منطقه می باشد،  دانشجویان باید مواظب باشند دشمن سعی دارد در فکر دانشجویان که قشر فرهیخته جامعه می باشد نیز نفوذ نماید همچنین در خصوص حقوق های نجومی و جاسوسی دشمنان اسلام و کار انگلیس کوچک در راه اندازی جنگ در چین بزرگ نیز اشاراتی داشتند در پایان به بیداری همه ملت ایران خصوصاً دانشجویان در مقابل نفوذ دشمن تذکر دادند. جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .   

   

 

 


 


۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰
۸۴۱ بازدید