اخبار

برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود با ریاست مرکز آموزش عالی کوهدشت

۱۳۹۶/۰۷/۱۷

جلسه معارفه ریاست محترم مرکز آموزش عالی کوهدشت دکتر شهرام ملکی و کارکنان این مرکز با دانشجویان جدیدالورود روزدوشنبه مورخ 1396/7/17برگزار شد. درابتدای این مراسم دکتر ملکی طی سخنانی  ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به اساتید، کارکنان و دانشجویان و خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود فرمودند: دانشجویان جدیدالورود با گذر از مرحله دانش آموزی به مرحله دانشجویی رسیده ایدو در برحه ای حساس از زندگی خود یعنی گذر از دنیای نوجوانی به  عالم جوانی که تعیین کننده شخصیت، منش و هویت فردی شماست، پا گذاشته اید. دانشگاه مکان تفکر، تحقیق و تولید راه حل های علمی برای رفع مشکلات جامعه است. لذا ما مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه بر خود وظیفه می دانیم نهایت تلاش خود را جهت فراهم نمودن محیطی پویا، سالم ، با نشاط ، علمی و با استانداردهای بالای آموزشی و پژوهشی برای شما جوانان مستعد و مشتاق علم و اندیشه و تخصص و اخلاق، ایجاد نماییم.

امیدوارم با تلاش و همت والای شما دانشجویان عزیز، عزم راسخ اساتید برجسته و کارکنان مسئول و ماهر دانشگاه و کمک و مساعدت مسئولین استان و شهرستان، فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه سرعت یافته و همچنان که سزاوار این دانشگاه می باشد، در آینده نزدیک این دانشگاه یکی از دانشگاه های مطرح در سطح استان و کشور باشد.

دکتر ملکی در ادامه  اساتید هیئت علمی و کارکنان دانشگاه را معرفی کرده و گفتند : در گروه زبان و ادبیات انگلیسی از تعداد 8 نفر از اساتید مدعو بهره می گیریم و در گروه ریاضی هم از تعداد 6 نفر استاد مدعو استفاده می کنیم و جهت دروس عمومی و تربیت بدنی از تعداد 5 نفر استاد مدعو استفاده می شود. در خصوص واحدهایی که در بخش فرهنگی فعالیت دارند هم واحد بسیج دانشجویی این دانشگاه می باشد ، همچنین واحد های علمی در گروه های زبان و ادبیات انگلیسی و ریاضیات نیز فعالیت دارند. و کانون های نمایش، حجاب و عفاف، قرآن، عترت و مهدویت، هلال احمر و خوش نویسی کانون های دایر در واحد فرهنگی دانشگاه می باشند. دکتر ملکی در ادامه با اشاره به راه اندازی سالن ورزشی دانشگاه و لزوم رعایت نظم و انضباط در محیط دانشگاه با ذکر مواردی از همه دانشجویان خواستند که در محیط دانشگاه و خوابگاه نظم و انضباط را رعایت کنند. همچنین به موارد آموزشی  جهت آشنایی دانشجویان جدیدالورود اشاره کردند. در ادامه این جلسه خانم بختیاری مسئول آموزش، خانم قاسمی پور مسئول امور دانشجویی و حراست، خانم میرآقایی مسئول امور فرهنگی، آقای شرفی مسئول امور مالی و خانم پورگراوند مشاوره مرکز در خصوص وظایف و فعالیت هایی مربوط به قسمتی که در آن مشغول به کار هستند، توضیحات لازم را برای دانشجویان جدیدالورود بیان کردند. در ابتدای این جلسه از طرف امور فرهنگی مرکز، بسته فرهنگی شامل یک عدد کیف دستی، یک عدد دفترچه یادداشت، یک عدد خودکار و یک عدد سی دی شامل اطلاعات در خصوص قسمت های مختلف مرکز به دانشجویان جدیدالورود اهدا گشت. از دیگر برنامه های این جلسه پخش یک کلیپ با موضوع محرم و یک کلیپ دانشجویی بود.


 


۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۰
۹۰۱ بازدید