اطلاعیه

مشکلات دانشگاه دولتی کوهدشت و دیگر مراکز آموزش عالی در دیدار معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده مطرح شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

 در این دیدار که با حضور سرکارخانم دکتر خزعلی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و رئیس، اساتید و بانوان مرکز آموزش عالی کوهدشت و همچنین رئیس دانشگاه آزاد و نماینده آموزش پرورش با هماهنگی و پیگیری رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت در محل آموزش و پرورش کوهدشت برگزار شد، دکتر طاهری گراوند رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت به طرح دغدغه ها و مشکلات دانشگاه ملی کوهدشت پرداخت.

 

 رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت در این دیدار اشاره کرد: مرکز آموزش عالی کوهدشت در سال ۱۳۹۰ با امید به اینکه بزودی به دانشگاه کوهدشت ارتقا یابد بصورت تک جتسیتی( دخترانه) در مکانی استیجاری بدون هر گونه امکانات و زیرساخت های لازم آموزشی و رفاهی راه اندازی گردید. همزمان با تاسیس این مرکز، مرکز آموزش عالی اسدآباد همدان با شرایط مشابه راه اندازی شد. اکنون مرکز اسدآباد به دانشگاه آیت الله اسدآبادی با ده ها رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد ارتقا یافته است.

 

 دکتر طاهری گراوند ادامه داد: در حالیکه مرکز آموزش عالی کوهدشت پس از گذشت یک دهه همچنان در محیطی استیجاری به دور از مرکز شهر بدون هرگونه امکانات حتی فاقد لوله کشی آب و گاز مشغول به ارائه خدمت به مردمان این دیار است. این در حالیست که جمعیت شهرستان کوهدشت دوبرابر جمعیت شهرستان اسدآباد است.

 

دکتر طاهری تاکید کرد : با عنایت به سیاست ها و برنامه های کلان توسعه، همچنین توجه به توسعه متوازن مناطق محروم انتظار داریم از برکات سفر دولت مردمی، تخصیص بودجه عمرانی جهت خرید زمین و ساخت فضاهای آموزشی و رفاهی که از بنیادی ترین اقدامات لازم در راستای توسعه و پیشرفت این مرکز است را جز سرفصل های اولویت دار در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان قرار دهند. در پایان از سرکار عالی که از بطن جامعه دانشگاهی هستید انتظار حمایت ویژه داریم.

 

 در ادامه این دیدار آقای دهقان رئیس دانشگاه آزاد و آقای نجفی معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش به طرح دغدغه ها و مشکلات دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش کوهدشت پرداختند.

 

 دکتر خزعلی نماینده ریاست جمهوری در امور بانوان و خانواده در پایان این دیدار از وجود چند دانشگاه و مرکز آموزش عالی در کوهدشت علی رغم فاصله کم خرم آباد و کوهدشت اظهار خرسندی کرد و اشاره کرد: در خصوص مکان های استیجاری که در این منطقه وجود دارد حتما رسیدگی خواهیم کرد تا ساختمان هایی در اختیار واحدهای دانشگاهی شهرستان قرار گیرد. مشکلات آموزش عالی شهرستان را به وزارت علوم منتقل خواهیم کرد. 

 


۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۰
۲۶۹ بازدید