اخبار

برگزاری مراسم روز دانشجو دانشگاه‌های شهرستان کوهدشت با محوریت دانشگاه ملی

۱۴۰۲/۰۹/۱۹

این مراسم روز پنج شنبه مورخ 16/9/1402 و با حضور مسئولین شهرستان کوهدشت ، دانشجویان ، اساتید و روسای مراکز علمی و دانشگاهی در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم نمایندگان دانشجویی دانشگاه‌های ملی، علمی کاربردی، پیام نور، غیر انتفاعی جویندگان علم و دانشگاه آزاد، هر یک مطالبات خود را مبنی بر تخصیص مکان آموزشی مناسب و در شأن دانشگاه ها، امکانات آموزشی، رفاهی و امکانات خوابگاه‌، مسئله اشتغالزایی فارغ التحصیلان و هم چنین دیگر مسائل مربوط به شهرستان کوهدشت اعم از آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق، مسائل بهداشت و دیگر موضوعات بیان کردند.

جناب سرهنگ کریمی -مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت- ضمن اشاره به حادثه تاریخی ۱۶ آذر ۱۳۳۲، این روز را روز دانشجوی ضد استعماری و ضد استکباری خواندند و افزودند: مطالبه گری دانشجو باید منتقدانه، عالمانه و بر اساس داده ها و ادب و احترام باشد.

در این مراسم نیز دقایقی حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه محترم شهرستان و جناب دکتر مرادی فرماندار وقت به ایراد سخنرانی پرداختند. دکتر مرادی ضمن پاسخ گویی به مطالبات دانشجویان شهرستان، از مکاتبات و رایزنی ها در تخصیص مکان آموزشی مناسب برای دانشگاه‌ها خبر دادند. هم چنین از اجرای پروژه هایی مانند اختصاص بودجه بیشتر برای ساخت بیمارستان رازی شهرستان، کمپ گردشگری، کارگروه توسعه کوهدشت، موفقیت های بسیج جامعه پزشکی و... سخن به میان آوردند.

در پایان مراسم از اساتید و دانشجویان برتر در حوزه های فرهنگی، انقلابی و تحصیلی تجلیل به عمل آمد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۱
۱۶۹ بازدید