اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه ملی کوهدشت به مناسبت روز معلم و استاد

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

به نام خداوند جان و خرد

«منْ وقر عالماً فقدْ وقر ربّه» (هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.) امام علی (ع)

نقش محوری و اساسی معلّمین و اساتید در تربیت نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه، بر کسی پوشیده نیست و باید در نظر داشت که پاسداشت مقام آنان، پاسداشت جامعه است.

تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید در مقطع حساس کنونی است.

اینجانب، با درود به روان پاک استاد شهید مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام شامخ معلّم و استاد را خدمت همه اساتید معزّز کشور به ویژه همکاران فرزانه‌ام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کوهدشت تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال علوّ درجات را آرزو می‌نمایم.

امیداست بتوانیم با همکاری کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز دانشگاه و بهره‌گیری از عزم استوار، تلاش مخلصانه و هدفمند شما خوبان، جایگاه دانشگاه کوهدشت را در رشد و پیشرفت کشور، در سالی که به نام « مهار تورم و رشد تولید » مزیّن شده، ارتقاء بخشیده و موجبات سرافرازی و آبادانی بیشتر کشور عزیزمان را فراهم سازیم.

دکتر مرتضی سهرابی


۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۰
۱۳۹ بازدید