اخبار

دعوت به راهپیمایی حماسی ۲۲بهمن

۱۴۰۱/۱۱/۲۱

دکتر مرتضی سهرابی، با صدور پیامی، مردم انقلابی کوهدشت را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر سهرابی، رئیس دانشگاه با صدور پیامی، مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان کوهدشت را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند.

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید و همیشه در صحنه ایران و جانفشانی شهیدان سرفراز این سرزمین است.

نهضت امام خمینی (ره)، موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار شد و فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه از حکومت دینی را به بشریت عرضه کرد.

اطمینان داریم که آحاد ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده های پولادین در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمانهای انقلاب و شهدای عزیز و امام عظیم الشان(ره)، پایداری در برابر زورگویان عالم به ویژه آمریکای جنایت پیشه و رژیم کودک کش صهیونیزم را به نمایش خواهند گذاشت.

 ۲۲ بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد می زند.

🔺بدینوسیله از تمامی دانشجویان - اساتید همکاران گرامی شاغل در دانشگاه ملی شهرستان کوهدشت دعوت می شود فردا شنبه ۲۲ بهمن ماه راس ساعت ۱۱ صبح با حضور دشمن شکن خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنند.

روابط عمومی دانشگاه ملی شهرستان کوهدشت


۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۰۷:۵۶
۱۶۰ بازدید