اخبار

تجلیل از بانوان شاغل مرکز آموزش عالی کوهدشت به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن

۱۴۰۱/۱۰/۲۷

به گزارش روابط عمومی این مرکز، دکتر مرتضی سهرابی با حضور در محل کار بانوان شاغل، ضمن عرض تبریک به مناسبت  میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، به گوشه‌ای از توانمندی‌های آنها در امور اداری و تخصصی پرداخت و افزود: بانوان شاغل در دانشگاه کوهدشت وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان، توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت ادارات و واحدها نقش ایفا ‌کنند.
ایشان با برشمردن اهمیت و ارزش وجودی زن در نظام اسلام و توجه و احترام ائمه اطهار از جمله پیامبر اکرم (ص) بر شان و منزلت زن تاکید نمود.
وی افزود: مادر در خانواده یکی از اساسی ترین نقش ها را ایفا می کند آن هم تربیت فرزندان صالح و تحویل آن به جامعه است، چرا که تربیت فرزند از رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه است.
دکتر سهرابی در پایان  ضمن آرزوی توفیقات روز افزون در تمامی امور زندگانی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف) و تحت عنایات خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها) از درگاه حضرت سبحان برای همه بانوان و همکاران در مجموعه مرکز آموزش عالی کوهدشت با اهداء  شاخه گل از اساتید و پرسنل بانوی شاغل تقدیر بعمل آوردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۶
۲۶۳ بازدید