اخبار

مراسم مشترک گرامیداشت روز دانشجو 16 آذر مراکز آموزش عالی شهرستان کوهدشت

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

آئین گرامیداشت روز دانشجو به همت مراکز آموزش عالی شهرستان کوهدشت و بسیج دانشجویی شهرستان در مورخ 16/09/1401 روز دانشجو ساعت 10 صبح لغایت 12:30 ظهر در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت و با حضور نماینده محترم ولی فقیه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا طهماسبی، معاونت محترم سیاسی امنیتی فرمانداری جناب مهندس فرهادی، فرمانده محترم نیروی انتظامی جناب سرهنگ امانی، روسای محترم ادارات فرهنگی ، روسای محترم دانشگاهای شهرستان و حضور پرشور دانشجویان دانشگاهای دولتی – پیام نور- علمی کاربری – آزاد و موسسه آموزش عالی جویندگان علم کوهدشت برگزار گردید.

سخنران اصلی این مراسم امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت حاج آقا طهماسبی در خصوص روز دانشجو و ماهیت نام گذاری این روز و اتفاقات 16 آذر سال 1332 و وظایف اصلی دانشجویان در این برهه از زمان بیاناتی داشتند. در ادامه مراسم دانشجویان دانشگاه های شهرستان همچنین دانشجویان مرکز آموزش عالی کوهدشت بیانات و اشعار و انتقاداتی به مسئئولین شهرستان در خصوص مشکلات خودشان داشتند.

همچنین در پایان این مراسم از دانشجویان فعال فرهنگی، دانشجویان قهرمان ورزشکار به ویژه سرکار خانم سهیلا شیرالی، قهرمان چند دوره مسابقات ورزشی این دانشگاه ، و از اساتید محترم این مرکز و نفرات برتر علمی دو نیمسال قبل رشته ریاضیات و کاربردها و زبان و ادبیات انگلیسی با اهدای لوح تقدیر و گل، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه مراسم ریاست محترم مرکز جناب آقای دکتر مرتضی سهرابی به همین مناسبت از خوابگاه محل سکونت دانشجویان بازدید و ضمن بازدید از خوابگاه و پیگیری مشکلات مربوطه این روز را به دانشجویان تبریک گفتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۶
۳۳۹ بازدید