اخبار

برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری در مرکز آموزش عالی کوهدشت

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

نشست علمی بصیرتی با حضور و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ساعد پور مسئول فرهنگی سپاه کوهدشت و مسئول بسیج دانشجویی و با حضور دانشجویان و کارکنان این مرکز در مورخ 15/08/1401 در محل سالن اجتماعات این مرکز راس ساعت 11 صبح روز یکشنبه برگزار گردید.

در این نشست پس از خیر مقدم و تلاوتی آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانشجویان، حاج آقا ساعدپور در مورد مسائل مربوط به جهاد تبیین و حوادث اخیر و روز کشور به روشنگری ذهن دانشجویان پرداختند.

ایشان در خصوص اغتشاشات اخیر و طراحی آمریکایی ها، صهیونیست ها، و اروپایی ها و به طور کلی غربی ها برای این اغتشاشات و شروط آنها برای ایران صحبت نمودند از مهمترین شروط آمریکا و غربی ها برای ایران : ایران رویکرد به شرق را ترک کند – نفت را به صلاح دید ما بفروشد – در منطقه مثل عربستان عمل کند- جلوی نفوذ خودش را بگیرد. ایران قوی خطری است برای غربی ها، همچنین در زمینه پیشرفت های نظامی ایران و تحریم های که علیه ایران اعمال شده است صحبت نمود.

ایران قوی سم مهلکی است برای غربی ها چون با جنگ نظامی نمیشود جلوی قدرت ایران را گرفت بایستی با جنگ فرهنگی ذهن مردم را جابجا کرد. انقلاب اسلامی مانند یک مثلث سه ضلع است: شیعه – رهبر الهی – مردم.چون به شیعه و رهبر الهی نمیشود ضربه زد، پس لبه تیز حملات خودشان را روی ذهن مردم متمرکز می کنند به خصوص ذهن جوانان موقعی که ذهن جوان جابجا شد و گره گور خورد دیگه نمیشه اون گره را باز کرد ضربه به انقلاب از طریق ضلع مردم.

آزادی از دیدگاه اسلام یعنی انسان آزاد شده آزادی از دیدگاه غرب یعنی حیوان آزاد شده خروجی آزادی از منزل اسلام قاسم سلیمانی.

ضربه به انقلاب از طریق فضای مجازی و شبکه های مجازی و جابجا کردن ذهن مردم. از جمله مسائل مطرح و قابل بیان بود که ایشان مطرح نمودند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۸:۰۴
۱۶۷ بازدید