اخبار

نشست جلسه کمیسیون دانشجویی در محل فرمانداری کوهدشت

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

این نشست ظهر روز یکشنبه 1400/8/30 با حضور دکتر علی نظری سرپرست دانشگاه لرستان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان و دانشگاه لرستان حجت الاسلام و المسلمین حاتمی کن کبود، معاون ایشان حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کوهدشت حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی، مدیر کل دفتر سیاسی امنیتی استانداری آقای مهندس بیرانوند، فرماندار و اعضای شورای تامین کوهدشت، دکتر طاهری گراوند رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت و رؤسای سایر دانشگاه های کوهدشت در محل فرمانداری کوهدشت برگزار گردید.

در این جلسه دکتر طاهری گزارش کامل و مفصلی در خصوص وضعیت دانشگاه دولتی کوهدشت ارائه نموده و همه مسائل مهم و زیر ساختی این دانشگاه را به صورت مطالبه از مسئولین حاضر در جلسه طرح نمودند. از جمله مسائل مهم و کلیدی که در این جلسه طرح و مورد بررسی قرار گرفت: ابتدا بحث تهیه و خرید زمین مناسب و در خور این دانشگاه در منطقه مناسب و اخذ اعتبارات لازم جهت این مهم از طریق رایزنی مسئولین محترم، سپس مسائل مربوط به افزایش رشته های تحصیلی بر اساس نیاز شهرستان و استان که این رشته ها بر اساس نیازسنجی و آمایش شهرستان بتواند مشکلات شهرستان را در آینده مرتفع نماید. بحث در خصوص مسائل و مشکلات دانشگاه ملی کوهدشت و خوابگاه های سطح شهرستان و سایر دانشگاه ها، مسائل مربوط به ایاب و ذهاب، بررسی وضعیت واکسیناسیون دانشجویان جهت شروع کلاس ها به صورت حضوری و سایر دغدغه ها و مشکلاتی که دانشجویان ساکن در این شهرستان دارند مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 

در ادامه این جلسه سرپرست دانشگاه لرستان در این خصوص پاسخگو بودند و قول های مساعدی را در این زمینه و حمایت از مراکز اقماری استان بیان نمودند. سپس ایشان به همراه تیم حاضر از خوابگاه فاطمیه و مرکز آموزش عالی کوهدشت بازدید نموده و همچنین در دیداری که با اساتید و کارکنان در مرکز آموزش عالی کوهدشت داشتند از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفته و در خصوص حل این مسائل از جمله مکان نامناسب و تعداد کم رشته های دانشگاه ملی کوهدشت با اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰
۴۶۳ بازدید